Меню сайту

Порядок видачі довідок органами самоорганізації населення - квартальними комітетами

ПОРЯДОК

 видачі довідок органами самоорганізації населення -

квартальними комітетами

 

1.     Голови квартальних комітетів видають довідки тільки громадянам, які постійно мешкають на території кварталу.

2.     Всі довідки нумеруються. Довідка, що надається, реєструється в журналі видачі довідок, який зберігається у голови органу самоорганізації населення – квартального комітету протягом строку його повноважень. Після закінчення строку повноважень голови квартального комітету журнал реєстрації довідок передається до виконавчого комітету районної у місті ради.

3.     Довідка про місце реєстрації та склад сім'ї видається при наявності документу, що підтверджує особу та місце її реєстрації, разом із домовою книгою або формою 16.

4.     Довідка про відсутність трудової книжки видається при наявності акту, складеного комісією із залученням сусідів (не менше, як три особи).

5.     Довідка про санітарний стан та благоустрій прилеглих до індивідуальних житлових будинків територій видається з виходом на місце і тільки після обстеження.

6.     Затвердження підписів у заявах про згоду на будівництво житлових будинків, господарчих будівель здійснюється в присутності громадян, які дають згоду, при наявності у них паспортів.

7.     Акти обстеження житлових будинків  за заявою власника складаються керівним складом органу самоорганізації населення – квартального комітету з виходом на місце.

8.     Довідка про наявність бджолосімей видається фізичним особам при наявності ветеринарного свідоцтва та членської книжки товариства бджолярів-любителів.